[Friesland-genealogy] Aanvullende gegevens familie De Roos.

  • izaak kijlstra
    Message 1 of 1 , Apr 7, 2000
      Beste Klaas,
      De grootmoeder van mijn moeder was Foekje Aizes de Roos, geboren te
      Gorredijk op 14 juni 1852, overleden te Beetsterzwaag op 4 mei 1832, gehuwd
      met Theunis Sierds Dragstra.
      Foekje Aizes de Roos was een dochter van Aize Ygrams de Roos, geboren te
      Gorredijk op 24 mei 1842, gehuwd met Tjitske Aizes de Vries.
      Aize Ygrams de Roos was schipper.
      Het is mij tot nu toe niet gelukt om de plaats en datum van overlijden te
      vinden van Aize Ygrams de Roos. Vermoedelijk houdt dit verband met zijn
      beroep van schipper.
      Kan iemand mij helpen de plaats en datum van overlijden van Aize Ygraams de
      Roos te vinden?
      Met vriendelijke groet,
      Izaak Kijlstra