Re: [Friesland-genealogy] Andlaburen gued, bij Witmarsum

  • Jack Terveer
    Message 1 of 3 , Apr 1, 2000
      Ik las een week of twee geleden in de Leeuwarder Krant dat het kadaster oude atlassen uit geeft, waar dit soort zaken in staan. Het nieuwste deel, dat net is uitgegeven, moet dit "guod" omvatten.
      Het friese kadatser zit volgens mij in L'warden, je zou daar eens kunnen informeren, of anders bij je plaatselijke boekhandel.

      Jack.
      Message 2 of 3 , Apr 3, 2000
        Rene,

        Je weet al dat jouw Andla er niet op staat, maar misschien iets voor
        anderen, op http://www.varke-visser.myweb.nl/kaarten/index.htm heb ik
        een aantal ingescande kaartjes van de grietenijen van Friesland van
        rond 1860.

        Groetjes

        Roelof Varkevisser

        --- In Friesland-genealogy@egroups.com, "Jack Terveer"

        http://members1.chello.nl/~a.stienstra/frgen/
        > (Let op het nieuwe adres!)

      • Lieko Helmus
        Message 3 of 3 , Apr 4, 2000
          Hartelijk dank voor de service!

          Liekele (Lieko) Helmus & Rinske Helmus-Deutekom
          Siriusstraat 52, NL-1223 AP Hilversum, the Netherlands
          31(0)35 6858 675 (+voicemail) fax 31(0)20 8848 931 fax2pc
          icq 60503294 gsm 06 28184122 (dutchtone)
          lhelmus@...
          liekelehelmus@...(+webcam)