OT FAF

  • Hinke Woudt
    Message 1 of 1 , Jun 3, 2002
      L.S.,

      Naar aanleiding van de verschillende berichten over vrijwilligerswerk voor
      de FAF, wil ik nog graag even melden dat men ook donateur kan worden van de
      FAF. Voor degene die geen werk kunnen of willen doen maar toch de FAF willen
      steunen misschien een leuk alternatief. Men krijgt dan in ieder geval één
      keer per jaar hun jaarverslag waarin een overzicht van de werkzaamheden
      wordt vermeld. Info en aanmeldingen kunnen vast wel via het eerder genoemde
      e-mail adres: stichtingfaf@...

      Groetjes, Hinke Woudt.