Wie kan wat vertellen over het echtpaar Hielke Rinkes Hornstra en Pietje Minnema

  • G. Kuindersma
    Message 1 of 3 , Jun 3, 2002
      Beste mensen,

      Ik zou graag in contact komen met een van de nazaten van
      Hielke Rinkes Hornstra en Pietje Minnema, die op 14 mei 1903 in de Gemeente Westdongeradeel getrouwd (akte nr. 18) zijn.

      Klaasje Bakker-Kuindersma is bij dit echtpaar grootgebracht en is deze familie later uit het oog verloren. Ze is zelf ook al oud maar zou graag wat meer van de familie willen weten.

      Wie o wie?

      Met vriendelijke groeten/kind regards,
      Gabe H. Kuindersma

      This email, together with any attachments, is for the exclusive and confidential use of the addressee(s).
      Any other distribution, use or reproduction without the sender's prior consent is unauthorised and strictly prohibited. If you have received this message in error, please notify the sender by email immediately and delete the message from your computer without making any copies.

    • Hillebrand Visser
      Message 2 of 3 , Jun 3, 2002
        Beste Gabe,

        Kunnen die nazaten in Lemmer wonen, want ik ken een Rinke Hornstra, zijn
        broer heet Eize en zijn beiden zonen van Christoffel Hornstra. Vader en
        zonen hadden een aannemersbedrijf in Lemmer. In mijn bestand komt ook een
        Aafjen Rinkes Hornstra voor.

        Groeten Hillebrand Visser Lemmer
        visser.hh@...
        kan uit de voeten met alle gangbare talen
      • G. Kuindersma