      Van: leo-nicole@... [mailto:leo-nicole@...]
      Verzonden: donderdag 2 mei 2002 17:06
      Aan: andrys@...
      Onderwerp: Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"

      Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"
      Datum : 2/5/2002
      Tijd : 17:06:08
      Naam : Leo Waaijer
      E-mailadres : leo-nicole@...
      Waardering : Goed

      Wie kan mij informatie geven over mijn familie?
      Ik weet dat de meeste familie uit Heeg kwam
      ( Wymbritseradeel )
      De volgende namen zijn bekend :

      Jan Waaijer geb. 21 sept. 1862 te Heeg
      gehuwd met Jetske Koopmans geb.29 juni 1862
      Hun kinderen waren;

      Durk Waaijer geb.23 febr. 1888 te Heeg.
      Tjitske Waaijer geb. 22 mei 1889 te Heeg.
      Sjoerdje Waaijer geb. 9 dec. 1894 te Heeg.
      Hendrik Waaijer geb. 5 sept. 1896 te Heeg.
      Geertje Waaijer geb. 30 sept. 1902 te Heeg.

      Wie kan mij meer vertellen over mijn familie?