      From: Bert Westra
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, May 01, 2002 4:51 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] LC 250 jaar

      Hallo Liekele,
      Ben het gedeeltelijk met je eens. Het is langdurig zoeken. Wat je echter ook
      kunt vinden zijn de advertenties bij b.v. een 50-jarig huwelijksfeest of
      andere wetenswaardigheden. Ik heb iemand die honderd jaar is geworden
      (worden ze natuurlijk niet allemaal) en waarover in de LC een stukje
      geschreven werd. Verder is de krant een goed medium om dingen uit vroegere
      tijden in het juiste perspectief te gaan zien en je (uitgebreide)
      stamboom/familiegeschiedenis mee te verfraaien. Niet alleen de LC maar ook
      andere, plaatselijke kranten, kunnen je helpen om iets compleet te krijgen.
      Met vriendelijke groet,
      Bert Westra

      Yahoo! Groups Sponsor

      of: http://go.to/frgen .