      Van: anjatraag@... [mailto:anjatraag@...]
      Verzonden: dinsdag 30 april 2002 22:55
      Aan: andrys@...
      Onderwerp: Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"

      Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"
      Datum : 30/4/2002
      Tijd : 22:55:03
      Naam : anja traag-westra
      E-mailadres : anjatraag@...
      Waardering : Goed

      de stamboom van mijn vaders kant is al voor een deel uitgezocht maar ik
      blijf steken bij mijn overgrootvader, WESTRA, OBE JAN geboren 12 oktober
      1831 in Achlum. Ik ben op zoek naar de namen van zijn ouders, grootouders
      enz. De naam Obe komt in onze familie nog steeds voor, zijn er meer families
      met deze typisch-friese voornaam?
      alle informatie is welkom.

      Hallo Anja,

      Obe Jans Westra is een zoon van Jan Douwes Westra en Dieuwke Ates Hofstra, zie http://www.ryksargyf.org bij stamboomonderzoek, geboortes regio 11. Ik vind daar 6 kinderen van dit echtpaar tussen 1817 en 1839 waaronder dus Obe. Jan en Dieuwke zijn getrouwd op 08-04-1816 te Barradeel (regio 10). Op deze wijze kun je vast nog meer vinden.

      Succes, Hinke Woudt-Westra, voor zover mij nu bekend geen familie.