      Van: wil-dejong@... [mailto:wil-dejong@...]
      Verzonden: dinsdag 30 april 2002 19:21
      Aan: andrys@...
      Onderwerp: Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"

      Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"
      Datum : 30/4/2002
      Tijd : 19:21:23
      Naam : wil de jong
      E-mailadres : wil-dejong@...
      Waardering : Goed

      Ik maak een stamboom van de fam.Boschma en zoek nu nog de ouders van Jan
      Douwes Boschma geb:aug.1743 te ?, getrouwd met Ytje rintjes Runya. Ik heb de
      namen Douwe en Trijntje als ouders door gekregen maar kan hun nergens
      vinden.
      Wie kan mij hier a.u.b.verder meehelpen?
      Alvast bedankt! Groeten Wil.