      Van: a.dijkstra@... [mailto:a.dijkstra@...]
      Verzonden: zondag 28 april 2002 16:14
      Aan: andrys@...
      Onderwerp: Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"

      Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"
      Datum : 28/4/2002
      Tijd : 16:13:38
      Naam : Andries Dijkstra
      E-mailadres : a.dijkstra@...
      Waardering : Goed

      Ik ben op zoek naar zowel voor- als nageslacht van een familie Posthumus.
      Als voorlopig oudste voorvader heb ik gevonden:
      Kornelis Kornelis Posthumus geboren te Marrum? in ca. 1755 en landbouwer
      aldaar. Hij trouwde voor de kerk te Westernijkerk op 29 juni 1783 met
      Bregtje Watses Douma.

      Vervolgens zoek ik de kinderen van Watse Posthumus, geboren te
      Marrum-Westernijkerk op 30 maart 1901. Hij vertrok op 18 jarige leeftijd
      naar de USA en huwde daar ene Nettie. Zij kregen twee dochters die daar
      trouwden met mannen van Nederlandse afkomst. Watse, die zich waarschijnlijk
      Walter noemde, is in 1957 door verdrinking om het leven gekomen. Wie heeft
      verdere informatie?
    • Show all 17 messages in this topic