9111RE: [Friesland-genealogy] Genealogie van der Schaaf(f)

  • Metha Hoeksema
    Apr 8, 2002
      Hallo Dirk,

      Misschien kan jij me met het volgende helpen.
      Weet jij misschien meer van Jan Noor van der Schaaf (zie hieronder) en zijn
      vrouw ?

      M.vr.gr.
      Metha Hoeksema-Westra

      I Jan Noor van der Schaaf, overl. Westernieland 2 juni 1833, zoon van NN en
      NN, tr. Frouwke Jans Venema, geb. , doop , overl. , dochter van en
      kinderen:
      1. Grietje Jans van der Schaaf, volgt II.1

      II.1 Grietje Jans van der Schaaf, geb. Westernieland 1 januari 1820, overl.
      Eenrum 13 september 1874, dochter van Jan Noor van der Schaaf en Frouwke
      Jans Venema, tr.(1) Winsum 3 oktober 1844, Jan Jans Beukema, geb.
      Mensingeweer 30 september 1819, doop Mensingeweer 14 november 1819,
      overl.
      Eenrum 20 augustus 1845, zoon van Jan Jans Beukema en Hilje Folkers van
      Maren, tr.(2) Jan Fokkens, geb. , doop , overl. , zoon van en