8871Re: [Friesland-genealogy] Oosterbaan: Melle Gerryts x Riemke Foekes 1798

  • Cornelius Boekema
    Apr 4, 2002
      Beste Liekele,

      Hier is het telefoonnummer van Gerrit Oosterbaan: (613) 543-3157.
      Ik had ook wel zijn huisadres willen geven, maar dat stond niet aangegeven.
      Als je hem al belt kun je natuurlijk zeggen dat ik je dit nummer hebt gegeven.

      M.vr.gr.

      Cor Boekema

    • Show all 7 messages in this topic