801Kwartierstaat Aukes

  • Yntze van der Honing
    Mar 7 12:10 AM
      Geachte heer Aukes,

      Mijn complimenten voor uw keurig uitgevoerde kwartierstaat Aukes die u op
      Internet hebt gepubliceerd.

      Daarin zag ik o.a. de Friese geslachten Bontekoe en Pietersma de revu
      passeren. Zijn deze gegevens verkregen door eigen onderzoek of zijn deze
      afkomstig uit publicaties of verkregen van andere onderzoekers? Indien het
      laatste het geval is, wilt u dan op uw homepage de titels van de
      publicatie(s) en de naam (namen) van de gegevensverstrekker(s) vermelden
      a.u.b.?

      Bij voorbaat dank.

      Met vr. gr.

      Yntze van der Honing