7953RE: [Friesland-genealogy] lijst doopsgezinden, knijpe 1706 nu online

  • M. de Vries
    Mar 2, 2002
      reply aan Geert Soetendal:

      Je URL is niet correct (dit is namelijk de GENS-Data home-page,
      www.gensdata.nl)

      mail adres web master GENS-DATA: jr.poot@...

      N.B. hij kent niet de bron nog inhoud van de doopgezinden database.

      Ik hoor graag nog van iemand wat de inhoud precies betekend (met name de
      'opmerkingen' kolom).

      In ieder geval zijn de doopdata van de volwassen personen en hun partners
      erin opgenomen.

      opmerking Fedde Bakker:
      Ik had de lijst al als een bewerking op papier (45 blz.) door Wibbo
      Westerdijk (Werkgroep Oud-Heerenveen van de Vrienden Museum Willem van
      Haren).Wibbo heeft aan de lijst nog aanvullende gegevens uit andere bronnen
      toegevoegd. Allemaal gebeurd in de oude tijd,: met de hand geschreven, zo'n
      15 jaar geleden.

      De database is nu wel te downloaden van mijn website!
    • Show all 25 messages in this topic