7453Re: [Friesland-genealogy] Plaatsnaam

  • Hinke Woudt
    Feb 1, 2002
      From: L. Jongema
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Friday, February 01, 2002 5:44 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Plaatsnaam

      ne Hinke, Ne, Ne.

      Mag ik even weten waar dit op slaat???

      Als het over de dorpen Sint Johannesga etc. gaat zie dan even op de site van het Ryksargyf en je vindt dat deze dorpen in de gemeente Schoterland lagen. En ooit later Doniawerstal, Lemsterland en Skarsterlân.
      En misschien kun je als je het ergens niet mee eens bent dat even fatsoenlijk melden??

      Ook heb ik nog Jongema's in mijn bestand, mocht je nog belangstelling hebben dan zie ik dat (misschien) wel.

      Hinke Woudt-Westra.