7452Antwoord op vragen

  • Jan Boven
    Feb 1, 2002
      Hallo mensen,

      (dit bericht heeft niets te maken met genealogie)

      Mag ik vragen om als er antwoord wordt gegeven op een bepaalde vraag cq
      wordt gereageerd op een bepaald bericht, dat dan een deel van het
      bericht wordt herplaatst en niet het gehele bericht. De afgelopen
      veertien dagen heb ik een lijst met namen tenminste 5 x voorbij zien
      komen. Dat geeft dan berichten van soms een half Mb groot. Ik krijg
      iedere dag een bericht binnen.
      De grootte varieerde de afgelopen veertien dagen van 573kB op 22 januari
      tot 8 kB op de 25e.
      Het bericht van vandaag is ook weer 189kB groot.

      --
      groeten van/greetings from: Jan F. Boven, met twee friese grootouders.
      homepage/thuispagina: http://home-5.worldonline.nl/~ac21639