      From: "Hinke Woudt" <h.woudt@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Wednesday, January 30, 2002 8:13 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Elgersma

      Hallo Onno,

      Vergat het steeds maar heb nu eindelijk eens gekeken wat ik aan Elgersma's
      in mijn bestand heb zitten. Dit blijken er 9 personen te zijn waaronder
      Trijntje Elgersma * 21-05-1882 Paessens en dan haar ouders etc. t/m Ulbe
      Wybrens X Dieuke Reijners.

      Dan heb ik nog een Klaaske Elgersma * 18-12-1817 Minnertsga, dr.v. Gerlof
      Wouters Elgersma, kleindr.v. Wouter Gerlofs Elgersma + 24-05-1799
      Minnertsga.

      En Rinske Gerlofs Elgersma * rond 1831 Tzummarum, dr.v. Gerlof Jacobs
      Elgersma en kleindr. van Jacob Gerlofs Elgersma??

      Mocht je belangstelling hebben voor bovenstaande, uiteraard de uitgebreider
      gegevens, laat het even weten en ik mail wat ik heb. Ben hier zelf verder
      niet meer mee bezig, ooit mee begonnen vanwege o.a. een kwartierstaat van
      een a.s. schoondochter, die nu helaas ex is.

      Wel heb ik nog een vraag, is Rinske inderdaad een kleindochter van Jacob
      Gerlofs Elgersma??, zo ja kan het zijn dat genoemde Jacob een broer is van
      Wouter Gerlofs Elgersma + 1799 Minnertsga?? Niet dat ik er verder echt iets
      mee doe maar vind het wel altijd prettig losse eindjes aan elkaar te knopen.

      Groetjes, Hinke Woudt-Westra.

      of: http://go.to/frgen .