6880Re: [Friesland-genealogy] FW: dykstra

  • Tette.Hofstra@t-online.de
    Dec 28, 2001
      Beste Jan,

      Via Trijntje Greults - Greult Abes kom ik bij mijn voorouders ook bij Abe Heerts
      + ca. 1717, x ca. 1661 met Berber Haukes uit. Abe's vader is dan Heert Pieters,
      + ca. 1666. Meer weet ik ook niet. Als jij dus reacties op jouw vraag krijgt,
      houd ik mij ook aanbevolen.

      groeten

      Tette Hotze Hofstra