6854FW: dykstra

  • Andrys Stienstra
    Dec 27, 2001
      Van: J.Dijkstra [mailto:jan.dijkstra@...]
      Verzonden: donderdag 27 december 2001 14:15
      Aan: andrys@...
      Onderwerp: dykstra

      L.S.bij het zoeken naar mijn voorouders ben ik via jacob hommes
      dijkstra-homme aukes-auke abes-abe heerts,heert pytters gekomen bij een
      zekere pytter heerts.Uit een akte uit 1604 blijkt dat voor hem in 1593 een
      andere voogd werd gezocht.Hij moet in dat jaar nog geleefd hebben, zijn zoon
      heert pytters (Oldeboorn) is waarschijnlijk in 1605 geborenVan de echtgenote
      is niets bekend, okk niet van de echtgenote van pytter heerts. Wel weten we
      dat haar achternaam abes moet zijn geweest.Is er ergens een kwartierstaat
      bij u bekend?zeer benieuwd jan.dijkstra@...
    • Show all 12 messages in this topic