      Date: 24 Nov 2001 20:26:15 -0000
      From: Friesland-genealogy Moderator <Friesland-genealogy-owner@yahoogroups.com>
      To: j.goslings@...
      Subject: Welcome to Friesland-genealogy

      Welkom op de Friesland-genealogy lijst!

      Deze lijst is bedoeld voor iedereen met genalogische interesses in de provincie Friesland. U zult binnenkort vast wel merken dat de eerste berichten met vragen, opmerkingen, tips, enz. over genealogionderzoekt kunnen zijn. We zijn allemaal geinteresseerd!
      Berichten voor de lijst stuurt u naar: Friesland-genealogy@yahoogroups.com .

      Over aan- en afmelden, het lezen van oudere berichten, het wijzigen van de instellingen, enz. kunt u lezen op de internetpagina's Genalogy yn Fryslân / Genealogie in Friesland: http://members1.chelloOant sjen op 'e list!

      Andrys Stienstra