6548Re: [Friesland-genealogy] Aangifte door de huisarts

  • Ron Boef
    Dec 1, 2001
      Zonder iemand te willen beschuldigen ;-) vraag ik mij af of dit een fout
      is van de ambtenaren destijds, of van degenen die bij het invoeren van
      de gegevens voor Ryksargyf.org (dit soort fouten komt trouwens ook voor
      bij GenLias) de akte niet juist heeft gelezen. Ik neem aan dat in de
      akte zelf duidelijk zal staan of de geboorte is aangegeven door
      huisarts, vroedvrouw of de vader zelf.

      Vriendelijke groet,
      Ron Boef