6518Re: [Friesland-genealogy] Re: Hazelhoff, van Diest

  • Erik Oosterwal
    Nov 29, 2001
      Harm Selling wrote:

      > Hallo allemaal,
      >
      > Een wat late reactie door drukte.
      >
      > Ik zag de naam Hazelhoff langs komen.
      > Van die familie heb ik nogal wat
      > gegevens in m'n Groningse bestanden.
      > De familievereniging is al
      > genoemd, zag ik. Deze vereniging
      > heeft een indrukwekkend familieboek
      > uitgegeven dat ik in bezit heb.
      >
      > Mocht iemand nog op zoek zijn naar
      > Hazelhoff-gegevens, laat het me
      > weten, dan zal ik het nakijken in het boek.

      Harm,

      Als U de tijd vind, kunt U even kijken of deze namen in het boek staan?

      Hazelhoff, Aldert (Sappemeer) 1738-(1798)
      Hazelhoff, Hendrik (Birdaard) 1774-1828
      Hazelhoff, Trijntje Hendriks (Birdaard) 1805-1880

      Dank U wel,

      Erik.

      --
    • Show all 11 messages in this topic