      From: "Hinke Woudt" <h.woudt@...>
      To: "Friesland gen. yahoo" <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Monday, November 05, 2001 8:22 AM
      Subject: [Friesland-genealogy] aangemeld

      Hallo allemaal,

      Jullie hebben mijn naam vast al een keer gezien maar ik had me nog niet
      voorgesteld, excuses hiervoor. Ik had me een paar weken geleden al aangemeld
      maar daarbij was iets misgegaan. En omdat ik geen verstand van computers heb
      mogen mijn man en/of zoon mijn fouten weer herstellen. Meestal weet ik wel
      vrij goed welke knopjes ik moet gebruiken om het gewenste resultaat te
      bereiken maar soms gaat er iets mis. Ach het is net als een auto, kan prima
      autorijden maar vraag me niet wat voor motor er in zit:-))

      Gelukkig weet ik meer van genealogie, daar ben ik al zo'n 14-15 jaar mee
      bezig. Nu met deze lijst kom ik dan ook af en toe namen tegen die al jaren
      in mijn computer zitten maar waar ik soms het bestaan niet meer van weet.

      Waar ik wel het bestaan van weet:-)) en veel meer gegevens van heb zijn
      o.a.:

      Brouwer (RK) Joure
      van der Bijl Lemmer (voor 1811 Fasing/Phasing te Dokkum)
      Rampion Gaasterland (van Frankrijk)
      Rollema Sneek
      Scholten Haskerland (van Giethoorn)
      van Vellinga (RK) Bolsward