6065Re: [Friesland-genealogy] aangemeld

  • menno.vanderhauw@engelhard.com
    Nov 5, 2001
      Beste Hinke

      Ik zag in je lijstje de naam Rollema staan. Zou dit eenzelfde familie
      kunnen zijn als Rolsma ?? Deze Rolsma's komen uit dezelfde omgeving.

      mvg

      Menno van der Hauw

      "Hinke Woudt"
      <h.woudt@hccne To: "Friesland gen. yahoo" <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      t.nl> cc:
      Subject: [Friesland-genealogy] aangemeld
      05-11-2001
      08:22
      Please respond
      Friesland-gene
      alogy

      Hallo allemaal,

      Jullie hebben mijn naam vast al een keer gezien maar ik had me nog niet
      voorgesteld, excuses hiervoor. Ik had me een paar weken geleden al
      aangemeld maar daarbij was iets misgegaan. En omdat ik geen verstand van
      computers heb mogen mijn man en/of zoon mijn fouten weer herstellen.
      Meestal weet ik wel vrij goed welke knopjes ik moet gebruiken om het
      gewenste resultaat te bereiken maar soms gaat er iets mis. Ach het is net
      als een auto, kan prima autorijden maar vraag me niet wat voor motor er in
      zit:-))

      Gelukkig weet ik meer van genealogie, daar ben ik al zo'n 14-15 jaar mee
      bezig. Nu met deze lijst kom ik dan ook af en toe namen tegen die al jaren
      in mijn computer zitten maar waar ik soms het bestaan niet meer van weet.

      Waar ik wel het bestaan van weet:-)) en veel meer gegevens van heb zijn
      o.a.:

      Brouwer (RK) Joure
      van der Bijl Lemmer (voor 1811 Fasing/Phasing te Dokkum)
      Rampion Gaasterland (van Frankrijk)
      Rollema Sneek
      Scholten Haskerland (van Giethoorn)
      van Vellinga (RK) Bolsward