5829RE: [Friesland-genealogy] Re: virusprotectie (OT!)

  • H. van der Woude
    Oct 1, 2001
      Terug van een korte vakantie las ik deze berichten. Ik heb de directe link:
      http://www.free-av.com ook geprobeerd, maar hij werkt ook bij mij niet
      (meer)! Er is wel een link mogelijk naar http://freeav.de Die link leidt
      naar het zelfde programma van de zelfde (Duitse) makers, maar dan in een
      Duitstalige versie. Wie niet 'vies' is van Duitse programma's, kan dit goede
      antivirusprogramma alsnog installeren. Eenmaal geïnstalleerd, is updaten
      altijd mogelijk. Wat dat betreft, praat ik uit ervaring. Ik heb de
      Engelstalige versie van het programma en ik had vanmorgen geen moeite een
      update van de viruslijsten en van het programma te downloaden en te
      installeren.

      Wie wel wat 'bang' is voor Duitstalige programma's, kan ik aanbevelen om
      PCM-magazine van oktober 2001 te kopen (als die nog te krijgen is). Daar zit
      namelijk een CD-rom bij van het antivirusprogramma Thunderstore (Kaspersky
      Anti-Virus), inclusief een jaarlicentie en de mogelijkheid om dagelijks te
      downloaden!
      Volgens PCM was dit het beste antivirusprogramma onder de programma's die
      zij eerder dit jaar hebben getest. Ik geef deze boodschap maar door voor wat
      ze waard is.

      Persoonlijk gebruik ik Norton Antivirus (van Symantec) als eerste
      antivirusprogramma en heb ik het Engelstalige (maar Duitse) AntiVir erbij
      geïnstalleerd. "Twee zien nu eenmaal meer dan één" (hoop ik).
      Herman van der Woude

      mailto:herman@...
      http://www.van-der-woude-00.myweb.nl

      From: nynkevandenhooven@...
      Date: maandag 24 september 2001 00:47:28
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: virusprotectie

      Ik heb deze tip doorgegeven in een andere groep, maar kreeg de
      melding terug dat de pagina niet bezocht kon worden (verboden!). Ik
      heb vervolgens gesuggereerd dat het aanschaffen van anti-virus
      software wellicht een goede zaak zou kunnen zijn. Maar kan iemand mij
      vertellen of de betreffende anti-virussite misschien vernieuwd of
      verplaatst is? Of dat er een goede vervanger is?

      Groeten,
      Nynke.

      --- In Friesland-genealogy@y..., "I Beijert-Starreveld"
      <beij.star@c...> wrote:
      > Hallo,
      > Misschien is het dan toch wel goed om nog even een wesite te noemen
      waar men
      > gratis een antivirusprogramma kan downloaden. Iemand is al eens zo
      > vriendelijk geweest om dit door te geven, maar ik weet niet meer
      wie het
      > was. Hier komt het:
      >
      > www.free-av.com
      >
      > Vr. groeten,
      >
      > Ineke Beijert-Starreveld

      <knip>

      of: http://go.to/frgen .

      Het archief van deze Hazagebruikers-lijst met daarin alle sinds 8 juli
      1999 geposte berichten staat op

      Yahoo! Groups Sponsor