      From: "j.wagenaar" <jwag27@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Sunday, September 30, 2001 2:10 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Aangenaam kennis te maken

      Beste Nynke en Peter e.a.

      Ook ik heb nogal wat gegevens uit de Friese Zuidwesthoek in mijn genealogie
      zitten. In mijn stamboom komen o.a. voor: Van Dijk, Roelevink, Koopmans, Van
      der Vaart, etc.
      Zo huwde Trui van Dijk met Gatze Luitjens Jaagsma. Deze Trui is een zuster
      van mijn voormoeder. En een andere telg uit dit geslacht Van Dijk huwde met
      Keulen.
      Ik bezit twee deeltjes van het boek van mevr. Brinkman-Piso en de enkele
      namen die jij noemt komen er wel eens in voor. Maar het is nogal moeilijk
      zoeken, omdat er geen index in boekjes staat. Ik denk dat je ook wel wat
      zult hebben aan het boek " Tuinier, geschiedenis van een Gaasterlandse
      familie" dat is geschreven door een mijnheer de Jong in de beginjaren 80.

      Vriendelijke groeten,

      J. Wagenaar.

      of: http://go.to/frgen .