      From: pbmvw@...
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Friday, September 28, 2001 4:11 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Aangenaam kennis te maken

      Hallo allemaal,

      Misschien hadden jullie al enkele berichtjes van mij langs zien
      komen. Ik had echter nog verzuimd me netjes voor te stellen, wat ik
      bij deze graag even recht wil trekken.

      Mijn naam is Peter Boersma. Ik houd me sinds enkele jaren bezig met
      genealogie. Mijn interesse hierin is gewekt door enerzijds wat
      gegevens die ik als kind al eens kreeg betreffende de familie van
      mijn moeder en anderzijds door een boekje genaamd "Een familie in de
      zuidwesthoek van Friesland" door Afke Jantje Brinkman-Piso waarin een
      deel van de familie van mijn vaders kant in voorkomt.
      <knip>