      From: nynkevandenhooven@...
      Date: maandag 24 september 2001 00:47:28
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: virusprotectie

      Ik heb deze tip doorgegeven in een andere groep, maar kreeg de
      melding terug dat de pagina niet bezocht kon worden (verboden!). Ik
      heb vervolgens gesuggereerd dat het aanschaffen van anti-virus
      software wellicht een goede zaak zou kunnen zijn. Maar kan iemand mij
      vertellen of de betreffende anti-virussite misschien vernieuwd of
      verplaatst is? Of dat er een goede vervanger is?

      Groeten,
      Nynke.

      --- In Friesland-genealogy@y..., "I Beijert-Starreveld"

      <knip>