      From: Nynke van den Hooven <nynkevandenhooven@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Friday, September 14, 2001 12:21 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] virusprotectie

      > Lijstgenoten,
      >
      > Bij het opschonen van mijn mailbox kwam ik de tip tegen m.b.t. de
      "0000-contactpersoon" in je adresboek, zodat een eventueel virus zich
      verslikt en niet wild om zich heen kan gaan slaan. Ik vind het in de eerste
      plaats erg lijken op "het aspirientje als voorbehoedsmiddel", ofwel
      enigszins ongeloofwaardig. Maar in de tweede plaats zijn er ook virussen
      (van het type Trojaans paard bijv.) die niet via een adresboek maar via
      bijv. web-pagina's op je computer terecht komen.
      > De enige manier om je te vrijwaren van virussen is een goed antivirus
      programma, dat uiteraard zeer regelmatig ge-update dient te worden. En NOOIT
      bijlages openen die .exe als extensie hebben.

      > Met vriendelijke groet,
      > Nynke van den Hooven.

      > of: http://go.to/frgen .
      >
      > Het archief van deze Hazagebruikers-lijst met daarin alle sinds 8 juli
      1999 geposte berichten staat op