5631RE: [Friesland-genealogy] Zwaga = van de Zwaag??

  • ken.veldhuis@lrcc.on.ca
    Sep 4, 2001
      Good morning Frank,

      The Boorn is the ancient river where the Frisian duke Bubo/Bobbo fought against
      the Romans. It flows among others through the town of Aldeboarn/Oldeboorn. I am
      sure you will get more details from others on this site.

      Sincerely, Keimpe/Ken

      "Frank and Annechien" <vanthien@...> on 2001/09/02 12:16:06 PM

      Please respond to Friesland-genealogy@yahoogroups.com

      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com

      cc: (bcc: Ken Veldhuis/Lrcc)

      Subject: RE: [Friesland-genealogy] Zwaga = van de Zwaag??

      Hello again,

      Een snuggere nicht van me vraagt nu wat Boorn betekent?
      Ik was dus niet bijdehand genoeg om dat meteen te vragen :-)

      Frank van Thienen
      Vernon BC Canada

      From: Frank and Annechien <vanthien@...>
      >mijn vraag is eigenlijk of iemand
      mij kan vertellen wat "zwaag" betekent ????

      of: http://go.to/frgen .