56251RE: [Friesland-genealogy] vraag web-based genealogie programma

  • Tumble
    Jun 9, 2014

      Hallo Hinke en Lineke,

      Ik heb voor TNG een demo gevonden. Misschien leuk om zelf even te proberen. Het blijkt inderdaad mogelijk te zijn om zelf gegevens in te voeren.

      http://lythgoes.net/genealogy/demo9/admin.php

      Verder is er veelbelovende informatie over het overzetten van Aldfaer naar TNG op de volgende website

      http://www.kloosterman.be/info/faq-nederlands/

      Met vriendelijke groet,

      Jan Willem