56247Re: [Friesland-genealogy] vraag web-based genealogie programma

  • Hinke
    Jun 8, 2014
      Bedankt Jan Willem, ik heb je mail doorgestuurd naar Remie en die gaat
      er naar kijken.

      En voor zover ik weet delen jullie voorouders!(?) Christiaan Hendriks
      Draijer +1799 en Hendriena Douwes de Boer ca 1752-1827. In mijn bestand
      zag ik dat ik wel eens gegevens van je gekregen heb!!

      groet, Hinke

      'Jan Draijer' tumble@... [Friesland-genealogy] schreef op
      8-6-2014 20:35:

    • Show all 13 messages in this topic