56235Re: [Friesland-genealogy] Klaas (Pieters) Kooistra

  • Jim Van Dyk
    May 30, 2014

      If you want a death certificate for Klaas Kooistra, you can contact the Ottawa County Clerk, Michigan at mi.Ottawa. org. There will be a charge.

      Jim Van Dyk

      James Y. Van Dyk
      5329 Silverstone Dr. NE
      Comstock Park
      Michigan, USA  49321

      On Friday, May 30, 2014 6:10 PM, "Nynke van den Hooven nynkevandenhooven@... [Friesland-genealogy]" <Friesland-genealogy@yahoogroups.com> wrote:

      Nienke,

      In 1910 woont Klaas met echtgenote Trijntje in Tallmadge, Ottawa, Michigan. Ze hebben twee kinderen Roy (31) en Peter (19).
      Klaas is overleden op 18 januari 1919 in Tallmadge, Ottawa County, Michigan.

      Volgens zijn death certificate was hij weduwnaar, dus Trijntje is vóór die datum overleden.
      Nog geen death cert gevonden.

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven