56233RE: [Friesland-genealogy] Klaas (Pieters) Kooistra

    May 30 3:10 PM

      Nienke,

      In 1910 woont Klaas met echtgenote Trijntje in Tallmadge, Ottawa, Michigan. Ze hebben twee kinderen Roy (31) en Peter (19).

      Klaas is overleden op 18 januari 1919 in Tallmadge, Ottawa County, Michigan.

      Volgens zijn death certificate was hij weduwnaar, dus Trijntje is vóór die datum overleden.

      Nog geen death cert gevonden.

      Met vriendelijke groet,

      Nynke van den Hooven