56232Klaas (Pieters) Kooistra

  • nancy_kienes
    May 30, 2014
      Klaas Kooistra hertrouwt na overlijden van zijn vrouw Hiltje (Wiebes) Bouma, in 1881 met Trijntje Zondervan.
      Klaas geboren 28-12-1853 te Tzum, Trijntje geboren  07-11-1856 Barrabeel. Het echtpaar krijgen nog 6 kinderen. Met 4 kinderen emigreren zij  in 1889 naar de USA en wonen in Michigan.
      Ik ben op zoek de de overlijdensdata van Klaas en Trijntje.
      Zijn er misschien leden die deze personen of hun familie in de stamboom hebben staan of dat ze mij een hint kunnen geven waar ik moet zoeken.
      Familysearch heb ik al helemaal afgestruind, maar geen overlijdensdata gevonden. Het kan zijn dat Klaas Clarence heet en Trijntje Tressa.
      groeten
      nienke zwart
    • Show all 7 messages in this topic