56228RE: [Friesland-genealogy] Zoeken naar ouders Cornelius en Frederick Speets afgerond

    May 29, 2014

      Tim,

      N.a.v. de informatie op je site heb ik nog de volgende aanvulling:

      Frederick Speets (*1902) is overleden op 23 Augustus 1983. Hij is begraven op Laurel Grove Memorial Park in Totowa, Passaic Co, NJ (zie www.findagrave.com) en dus vermoedelijk ook in Passaic overleden.

      Nog 2 kleine puntjes die van de i zijn gevallen:

      1.     Pennsilvania moet zijn Pennsylvania

      2.     Bij het eerste huwelijk van Karyn Vanderhey staat vermeld “gescheiden yes”, het lijkt me dat het tweede woord kan worden weggelaten…

      En nog wat aanvullende info:

      1.     Edward VanderHey (sosa 4) overleed in 1986, hij is begraven op Lodi Cemetery, Lodi, Bergen Co., NJ, samen met echtgenote

      2.     Bertha (sosa 5) (kennelijk Hubrechta’s roepnaam), zij overleed in 1985.

      3.     Emma Dijkstra (sosa 9), overleed in 1948 en is begraven op Laurel Grove Memorial Park in Totowa, Passaic Co, NJ. Ze is duss waarschijnlijk ook in Passaic overleden.

      Met vriendelijke groet,

      Nynke van den Hooven