      Van: F.J.E. Topee [mailto:fjetopee@...]
      Verzonden: zondag 2 september 2001 13:18
      Aan: andrys@...
      Onderwerp: Genealogie

      Geachte Mijnheer,
      Ik kon vandaag niet in de Yahoo-group binnenkomen, ook niet om mij aan
      te melden.
      Ik probeer de genealogie van de familie Lugtmeijer op te zetten en met
      name van de tak die naar Nederlands Indië is gegaan. Tot nu toe ben ik
      gekomen tot:

      Berends Hendriks Lugtmeijer, gedoopt te Steenwijk .... 1784, van beroep
      arbeider, ovl in Steenwijk op 5-11-1837, huwt Andriesje Wolters keijzer,
      ged. 1788, ovl Steenwijk 24-09-1836.

      Ik weet niet of de naam Lugtmeijer in Friesland voorkomt en of er in
      dit grensgebied connecties liggen.
      Is u de naam bekend en heeft het zin mij hiervoor bij de Yahoogroup aan
      te melden.
      Met dank en vriendelijke groeten,
      F.J.E. Topee, Den Haag.