      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: wouwes@...
      Date: Sat, 22 Feb 2014 11:13:13 +0100
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] kranteknipsel fam. van Dusen, Deusen

      Bij opruimwerkzaamheden kwam ik nog een paar krantenknipsels tegen over
      een fam. van Dusen (Deusen) die rond 1700 geëmigreerd zijn naar Amerika.
      Het knipsel komt uit de New York Times van juli 2011 en gaat o.a. over
      Abraham Pieterszen 1599-1668 die molenaar was en geboren in Brabant
      (Duersen?) en zijn nakomelingen. Mocht iemand er belangstelling voor
      hebben, laat het weten en ik stuur het je. Zelf doe ik er niets mee maar
      om het nu zo bij het oud papier te doen? Dat kan altijd nog.

      groet, Hinke.

    • Show all 4 messages in this topic