56025Re: [Friesland-genealogy] Johannes Pieters de Vries 1731-1815?

  • Hinke
    Feb 4, 2014
      Hallo Atze,

      Bedankt voor je reactie. Via een andere bron heb ik ondertussen de bevestiging dat Johannes inderdaad de zoon is van Pieter Christoffels de Vries en Hylkje Rinses.
      De vrouw van Johannes, Baukje Freerks is een dr. van Freerk Ruurds en Seeske Eelkes, dus daar past dan inderdaad mooi de door jou genoemde Seeske bij.

      groet, Hinke.

      A. Glas schreef op 4-2-2014 12:12:

      Hallo Hinke,

      Van dit echtpaar heb ik nog een dochter Seeske gedoopt 12 okt 1766 Boornbergum/Kortehemmen.

      Als ouders heb ik inderdaad staan de door jouw genoemde personen. Of dit juist is?

      Ik heb even gewacht met reageren, omdat misschien andere aanvullende gegevens zou hebben.

      Groet

      Atze Glas