56023Tjitske Wartena

  • Douwe Stellinga
    Feb 3, 2014
      Dag allemaal,

      Voor een goede vriend zoek ik de stamboom uit van de familie Gerrit Mulder uit Winsum. De Gerrit Mulder waar het omgaat is geboren in 1856 in Winsum, trouwde (1) met Jantje Bruiniers 7-6-1880 Winsum en trouwde (2) met Tjitske Wartena 13-5-1903 Rotterdam. Mijn vriend is vooral geïnteresseerd in het levensverhaal van deze tweede vrouw van Gerrit Mulder, die door de rest van de familie niet echt werd geaccepteerd; het waarom daarvan is door mijn vriend niet te achterhalen. Ik kan vooralsnog niet meer vinden dan haar geboorte, huwelijk en overlijden:
      Tjitske Wartena
      *15-1-1862 Bolsward
      xGerrit Mulder 13-5-1903 Rotterdam
      -13-7-1944 Rotterdam 82 jr oud