55960Update website

  • Rob Hubert
    Dec 28, 2013
      Beste lijstgenoten,

      Ik heb op mijn website de 100+ personen en de familieberichten uit het Haarlems Dagblad over de periode november 2013 aangevuld. Verder heb ik wat familieberichten en foto's aangevuld bij Aberson, Heijboer en Bentick (NA)

      Met vriendelijke groet,

      Rob Hubert, Haarlem
      Zoekt naar: Aberson, van Brederode, Faure, Heijboer, Hubert, Ripperda, Schuwer, Teding van Berkhout, Westerbeek van Eerten, Witterick

      Buiten mijn eigen genealogieën ook genealogieën uit het Nederland's Adelsboek en Nederland's Patriciaat op mijn website

      Kranten- en familieberichten 100+ en ruim 13.200 familieberichten met scan

    • Show all 10 messages in this topic