      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: cwbraaksma@...
      Date: Sun, 24 Nov 2013 21:06:37 -0800
      Subject: [Friesland-genealogy] RE: Wytze Gaukes & Aalke Gerrits

      Hallo Margaret,

      Gegevens over het huwelijk en ouders van dit echtpaar zijn waarschijnlijk niet te vinden, omdat er geen doop- en trouwboeken uit die periode bewaard zijn gebleven:

      Opsterland - Hervormde gemeente - Lippenhuizen, Terwispel en Hemrik

      566.  Doopboek, 1747-1811.
           Index: DTB nr. 574d.

      567.  Trouw- en lidmatenboek, 1747-1850.
           Index huwelijken: DTB nrs. 574a en 574b.
           Index lidmaten: DTB nr. 574h.
           N.B. Huwelijken van 1747-1811 en lidmaten van 1772-1850.

      Groeten,
      Kees

      ---In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, <blauwe_parel@...> wrote:

      Beste mensen,

      Wytze Gaukes trouwde Aalke Gerrits

      Kinderen uit dit huwelijk te Lippenhuizen:

      1744 Jitske
      1747 Jitske
      1750 Gauke
      1753 Egbert
      1759 Sieger
      1762 Jurjen te Beilen gedoopt

      Verdere gegevens heb ik via Tresoar niet kunnen vinden.

      Weet iemand wanneer en waar Wytze (Wytse) & Aalke Gerrits (Aelke Egberts ?) gehuwd en gedoopt zijn?

      Hartelijk dank,

      Margaret
    • Show all 4 messages in this topic