55907'oude' familieberichten weer online

  • Rob Hubert
    Nov 24, 2013
      Beste lijstgenoten,

      Omdat enkele bezoekers mij gevraagd hebben of ik mijn 'oude' collecte familieberichten nog had en ik ze een paar keer heb kunnen helpen is mij gevraagd of ik ze weer online kon zetten. Ik heb alles weer online gezet samen met het familiebericht. Deze zijn verkleind naar 500 pixels, maar uiteraard kunt u altijd de scan op origineel formaat aanvragen.

      Ik hoop dat u er misschien nog iets tussen vindt.

      Met vriendelijke groet,

      Rob Hubert, Haarlem
      Zoekt naar: Aberson, van Brederode, Faure, Heijboer, Hubert, Ripperda, Schuwer, Teding van Berkhout, Westerbeek van Eerten, Witterick

      Buiten mijn eigen genealogieën ook genealogieën uit het Nederland's Adelsboek en Nederland's Patriciaat op mijn website

      Kranten- en familieberichten 100+ en ruim 13.200 familieberichten met scan