55883RE: [Friesland-genealogy] Zwarte Schuur

  • WIEBE HAAGSMA
    Nov 11, 2013

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens Dieter Kroon de
      Verzonden: maandag 11 november 2013 12:13
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: RE: [Friesland-genealogy] Zwarte Schuur

      Heb je al eens op de site Zuiderzeevisserij Laaxum e.o. - Spanvis. Fansels, stiet myn Poepe-famylje ek op.

      daar staat ook nog iets in over Yke Sibolts en syn neiteam, de Vissers.

      Ik zal proberen  of ik nog aan een foto kan komen van de laatste boerderij,ik kom uit de buurt en ken nog een paar mensen die mij kunnen helpen, (graach) het kan wel even duren. dat jout neat, ik wachtsje wol.

      oant sjen, Wiebe.

    • Show all 8 messages in this topic