      Sent: Wednesday, October 23, 2013 9:31 PM
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] Re: Hendrik Wybrens

      Douwe,

      De overlijdensdata zijn te vinden in de huwelijkse bijlagen van Baukes tweede huwelijk met Pietertje Pieters Postma.

      In een akte van bekendheid leggen een aantal getuigen verklaringen af m.b.t. de overlijdensdata van Baukes ouders.

      Het gaat om de bijlagen van huwelijksakte Gaasterland 1822 nr 27; de scan is te vinden op

      https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1-18891-66611-38?cc=2026975&wc=M9Q7-QQN:2146283835

      Baukes zoon Pier is één van mijn betovergrootvaders.

      Met vriendelijke groet,

      Nynke van den Hooven