55795RE: [Friesland-genealogy] Re: Hendrik Wybrens

  • blauwe- parel
    Oct 21, 2013
      Hallo,

      - De kinderen Antje t/m Grietje zijn via Tresoar te vinden. (het is me niet duidelijk of dat nog gezocht werd).

      - Zouden onderstaande mensen de ouders van Hendrik Wiebrens kunnen zijn ??????

      Hemelumer Oldeferd, huwelijken 1691
      Vermelding: Bevestiging huwelijk op 18 januari 1691 in Molkwerum
      Bruidegom: Wybe Thiommes D afkomstig van Molkwerum
      Bruid: Wybe Eelkes afkomstig van Molkwerum

      Gestandaardiseerde namen:
      Bruidegom: WIEBE .....

      Bruid: WIEPKJE EELKES

      ..... = naam, patroniem of familienaam komt niet voor in de Thesaurus

      Bron:

      Collectie Doop-, Trouw-, Begraaf- en Lidmatenboeken(DTBL)
      Trouwregister Hervormde gemeente Molkwerum 1639-1811
      Inventarisnr.: DTB 379
      Op microfiche beschikbaar op de studiezaal van Tresoar

      Groeten,

      Margaret

      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: douwe@...