55720Re: [Friesland-genealogy] Boek, De Lemmerboot

  • Jolanda
    Sep 29, 2013
      Op 29-9-2013 23:29, JP Mels schreef:

      Beste Mensen,

      Hier voor mij ligt het boek De Lemmerboot, levenslijn tussen Amsterdam en Lemmer. Uitgegeven in 1983.

      Het is in nieuwstaat.

      In mijn werk is het niet van belang. Maar misschien voor iemand anders. Veel, heel veel foto’s en mooie verhalen en namen er bij.

      Aan wie mag ik dit boek toesturen, of wie komt het afhalen in Nijverdal. Uiteraard kosteloos, onder ons.

      Groet, Johan.

      Best Johan,
      Heel graag, zou ik dit boekje van je overnemen, alleen al voor verdere gegevens en ik weet dat ik mijn man er het grootste plezier mee zou kunnen doen.
      Je zou mij er echt een groot plezier mee doen.
      Met vr groet Jolanda Koopmans
    • Show all 2 messages in this topic