55613Re: [Friesland-genealogy] Vraag over genealogysk jierboek 2008, pag. 132.

  • Hinke
    Aug 19 12:54 PM
      Graag gedaan Pyt. En Margreet mailde een lijst van een namenindex op de
      boekjes.

      Index Genealogyske Jierboekjes 1987 t/m 1991
      Index Genealogyske Jierboekjes 1992 t/m 1996
      Index op Genealogyske Jierboeken 1997-2001
      2002 tot 2006.

      Maar zijn die indexen online in te zien Margreet? Ik heb wel een papieren index (gehad?) van de oudere boekjes maar die was niet volledig. Daar werden ook alleen maar de hoofdlijnen in vermeld. Zal eens kijken of ik die index nog ergens kan vinden. Door wat interne verbouwingen en veranderingen staat niet alles meer op de plek waar het stond:-)

      groet, Hinke.

      . Margreet is die e