55612Re: [Friesland-genealogy] Vraag over genealogysk jierboek 2008, pag. 132.

  • P. Dillingh
    Aug 19, 2013
      Dank Hinke,

      Een duidelijk antwoord op mijn vragen.
      En voor jouw aanbod.
      Waar ik echter geen gebruik van kan maken,
      als ik niet weet wat er in staat mijn zoeknamen betreffend.
      Als de inhoud niet gedigitaliseerd is,
      zal ik ook geen verwijzing krijgen op zoekwoorden.
      De inhoudsopgaven van FA had ik gevonden,
      en die bieden vooralsnog geen aanknopingspunt.

      Groet van Pyt.