55553RE: [Friesland-genealogy] Albert Bartelds te Noordwolde

  • JP Mels
    Jul 12 2:07 PM
      Beste Cees,

      Het valt mij op dat je de familienaam schrijft als Bartelds, met een "d".

      Vooral zoekmachines zijn gevoelig voor spelling.

      Persoonlijk zou ik het Gelders Archief doorspitten zoekende naar
      aanwijzingen.

      http://www.geldersarchief.nl/familiegeschiedenis/gids-doop--trouw--en-begraa
      fboeken

      Johan.