55546Re: [Friesland-genealogy] Haaije Huizinga

  • Hinke
    Jul 14, 2013
      Zie mijn andere mail, ze kruisten elkaar net:-)

      Err zijn hier veel mensen denk ik die verhalen kunnen vertellen over
      namen die 'anders' zijn/worden. Ik heb een Veenstra die zowel als
      Feenstra en/of van der Veen voorkomt.
      De fam. van mijn man is Woudt, in 1811 Woud, daarna alle mogelijke
      varianten. Een tak van de familie gaat in 1875 naar Vinkeveen, daar is
      het uiteindelijk Woud gebleven, in Friesland Woudt, behalve een oudtante
      van mijn man, dat was Woud. En dit zijn nog maar twee van de vele
      voorbeelden.

      groet, Hinke Woudt-Westra